poniedziałek, 24 września 2012

Dzień dobry !  

Jesteśmy  przyjaciółkami które będę dla was blogować,ale najpierw chciałybyśmy abyście nas lepiej poznali :) 



Gabriela : 


Hej ! 

Mam  na imię Gabrysia mam 11 lat,mieszkam w Krakowie i chodzę do 6 klasy podstawowej.Interesuje się muzyką,modą,aktorstwem i zajmowaniu wolnego czasu na setki pomysłów.Mam młodszego brata Filipa,w domu mam królika nazywa się kicka,chciałabym mieć również psa i powoli do tego zmierzam.Lubię spotykać się ze znajomymi(szczególnie z Izą),lubię jak każdy spędzać czas na komputerze ;D.Razem z Izą będę dla was blogować ^^

                                          Gabriela . 





Izabela : 


Cześć ! 

Nazywam się Iza,mam 12 lat i chodzę tak samo jak Gabrysia do 6 klasy podstawowej w Krakowie,nie mam "stałego" zainteresowania,co chwila zmieniam swoje hobby,ale moimi niezmiennymi hobby są:aktorstwo,muzyka(taniec,sport i moda.Nie mam rodzeństwa choć chciałabym mieć starszego brata ^^.Kocham zwierzęta tak jak Gabrysia,sama w domu mam 2 koty i psa(2 dni temu dostałam 2 kotka ,ma miesiąc i pare tygodni nazwałam ją Sasha ) I tak jak Gabrysia będę dla was blogować ^^

                                                                                                Izabela .  






Mamy nadzieje że dowiedzieliście się czego na tą chwile o nas,z każdym nowym postem będziecie poznawać nas co raz lepiej :) Chciałybyśmy jeszcze powiedzieć (napisać :D) trochę o tym blogu,jak będzie on wyglądał itp. 




Filmiki-Zdjęcia 


Jak na każdym blogu (oprucz blogów z opowiadaniami) znajdują się zdjęcia i filmiki(często wrzucane na YouTube i bloga),my również będziemy starały się umieszczać na prawdę dużo zdjęć i w miarę swoich możliwości nagrywać filmiki.Od razu chcemy zaznaczyć  że Gabrysia nie mieszka na moim osiedlu i dojeżdża do szkoły samochodem więc nie będziemy mogły nagrywać dla was tak często ale na pewno na blogu będą filmiki!.Zdjęcia będziemy umieszczać w każdej notce(chyba że post nie będzie wymagał zdjęcia)




Blogowanie-co ile dni i ile postów?! 


Blogować będziemy starały się codziennie ale jak każdy kto prowadzi bloga ma lepsze i gorsze dni,raz ma setki pomysłów na post a raz nie wie o czym napisać :D,podejrzewamy że i my będziemy mieć takie dni ale na pewno coś wymyślimy , choć np.raz nie zrobimy postu w jednym dniu ale na następny dzień będzie np.filmik lub długiiii post.Wiec będziemy starać się blogować dla was codziennie.Ile postów dziennie ?!
Myślimy że jeden a konkretny post na dzień  wam wystarczy,ale oczywiście mogą zdarzyć się sytuacje że będziemy umieszczać 2 posty dziennie ( : 




Nagłówek i te sprawy . 


Na razie nagłówek jest "chwilowy"musimy porobić "fachowe" zdjęcia na bloga(nagłówek),będziemy musiały przerobić zdjęcia w programie co trosze zajmie bo chcemy aby blog miał na prawdę fajny nagłówek :D 
Więc nie przywiązujcie się do tego nagłówka. 



No więc w tym poście to tyle,wiemy że nic tu się na razie nie dzieje ale dopiero zaczynamy i musimy się trochę przyzwyczaić do tego że będziecie zadawać pytania na które będziemy musiały szczerze odpowiedzieć :) 


No więc do następnego i..... cześć ! <3 



                                                                                                                           Gabriela-and-Izabela :*

2 komentarze:

  1. Ja juz nie wchodze na zajebista tylko mam innego bloga wiec o to link http://www.wercia-pisze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń