wtorek, 25 września 2012

Udany dzień ! :3

Hej ! <3 

Więc dziś po tygodniowej chorobie byłam w szkole .
Bardzo cieszyłam się że w końcu zobaczę znajomych ze szkoły,a szczególnie że zobaczę się z przyjaciółką :*
W szkole jak to w szkole...nauczyciele mówią o nauce a dzieci gadają itp :D
Ale muszę powiedzieć że myślałam że dzień będzie trochę bardziej wesoły,ale mam nadzieje że jutro taki właśnie będzie ! więc nie narzekam .
W szkole porobiłyśmy razem zdjęcia , na kilku jest też nasza dobra koleżanka (też prowadzi bloga -http://zajebista.webnode.com/.Razem z przyjaciółką śmiałyśmy się prawie cały dzień,brakowało mi tego przez ten tydzień leżenia w łóżku i nudzenia się.Więc dzień uważamy za udany .! :)



Kilka zdjęć z dzisiejszego dnia w szkole :)



 
Od lewej nasza koleżanka weronika
W środku ja Izabela
Po prawej Gabriela :3



Ja z naszą koleżanką Weroniką : ) 



Haha , razem z koleżanką która też nie ćwiczyła na w-f robiłyśmy potajemne zdjęcia :D





Gabriela się na was patrzy ! :*



                     Dziś wybieraliśmy kandydatów na przewodniczącego szkoły xd





No wiec na ten post to tyle 


Papa .                                                                                            

                                                                                                                    Gabriela-and-Izabela .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz