poniedziałek, 24 września 2012

hej!! 

Więc od tego posta  zaczniemy na prawdę blogować ! :3 
Dziś troszku popiszemy i wkleimy zdjęcia .


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥



Więc w tym poście napisze sama (Iza) bo jestem chora a Gabrysia jest w szkole więc nie ma jak napisać.
Jestem chora od jakiegoś tygodnia , niektórzy cieszyli by się ale nie ja :< 
Można się wyspać i wgl ale mnie się nudzi !
Siedzę całymi dniami w domu,oglądam tv,jestem na laptopie itp. -_-
Ale na prawdę to nudzi mi się.Więc postanowiłam że zrobię niespodziankę mojej przyjaciółce (Gabrysi)
i coś napisze sama.Mamy drugiego bloga ale postanowiłyśmy że na blogspot jest lepiej pisać bo : 


-Jest was więcej ! łatwiej się pisze i wgl 

-można ustawić nagłówek kiedy się chce i jest o wiele więcej aplikacji niż na webdone  

link do naszego drugiego bloga :http://poziomkamalinka.webnode.com/ 

Ale pisać będziemy raczej tutaj :) 
  

A TERAZ O CZYM CHCIAŁAM DO WAS NAPISAĆ W TEJ NOTCE !!


Więc chciałam abyście odwiedzali naszego bloga,komentowali i nawet obserwowali ^^
Jest to dla nas na prawdę ważne,założyłyśmy razem bloga bo chciałyśmy spędzać ze sobą więcej czasu,chciałyśmy jak nie którzy pisać jakby"pamiętnik"który ktoś przeczyta,będziemy pisać o życiowych problemach,o tym jak poradzić sobie w trudnych chwilach ale nie będziemy tylko o tym pisać bo co to był by za blog ?! :D Będziemy też pisać jak wyglądał nasz dzień np.wypad do kina z klasą plus dużooo zdjęć,wypad na basen  i wiele innych :).Założyłyśmy bloga jak już wcześniej napisałyśmy żeby spędzać więcej czasu ale do nałożenia bloga nakłoniła nas również Łucja (http://lucy-luucy.blogspot.com/),znalazłam ją na YouTube i weszłam na jej bloga,bardzo mi się spodobał ,pokazałam go mojej koleżance a potem przyjaciółce,przyszła nam na myśl że i my może zaczniemy prowadzić bloga ?!No i tak zaczęłyśmy przygodę z blogiem :)Więc na prawdę chciałybyśmy żebyście pomogli nam mieć tyle komentarzy co Lucy :) 
 









A TERAZ ZDJĘCIA !!! <3 



















No wiec w tym poście to tyle


Zapraszamy do komentowania i obserwowania ! 



                       Gabriela-and-Izabel


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz